Menamer Kaatsdagen

De Menamer Kaatsdagen start op vrijdagmorgen 24 mei vanaf 10:00 uur met een sport- en spelprogramma voor de basisscholen.

Vrijdagmiddag 24 mei wordt vanaf 16:00 uur de Hette Grijpma Merke-Keatspartij voor senioren gekaatst; deze kaatspartij is bestemd voor leden en niet-leden. Een partij voor iedere kaatsliefhebber dus. Je kan hiervoor nog opgeven tot zondag 19 mei 18:00 uur. Klik hier voor opgave.

Zaterdagmorgen 25 mei vanaf 9:00 uur gaat de jeugd de strijd met elkaar aan tijdens de Garage Aart TerpstraJeugdmerkepartij; deze jeugdkaatspartij is bestemd voor leden en niet-leden. Wil je meedoen? Klik dan hier voor opgave. Doe dit wel voor zondag 19 mei 18:00 uur.

Zaterdagmiddag vanaf 12:00 uur betreden de Dames Hoofdklasse de groene kaatsarena en zal er gekaatst worden om de Gouden Wilhelmina tijdens de IDENZA Gouden Wilhelminapartij.

Zondag 26 mei vanaf 12:00 uur treden de Heren Hoofdklasse aan om de felbegeerde Gouden Willem te winnen tijdens de Huhtamaki Paper Recycling Gouden Willempartij. We zien jullie graag op het kaatsveld!

Van de Menamer Kaatsdagen is een promo-film gemaakt; kijk hier. Delen mag, graag zelfs.

Zaterdag 25 mei zijn er volop activiteiten in hartje Menaam; braderie, brandweer-demonstraties, live muziek en kermis. Dit jaar zal tijdens de braderie vanaf 13:00 uur “De sterkste man/vrouw” voor junioren tot 23 jaar georganiseerd worden. De presentatie ligt in handen van Wout Zijlstra; ooit als deelnemer één van de besten van de wereld bij de wedstrijden voor Highland Games en “Sterkste Man”. Dit spektakel vindt plaats op het parkeerterrein van De Boer Transport aan het Moolnersrak.

Natuurlijk is er ook drie dagen muziek in de feesttent op het kaatsveld en kermis op het gemeentehuisplein.

Na de Menamer Kaatsdagen zijn er nog genoeg kaatsactiviteiten op de agenda:
  • 7 juni Van Smeden BBQ partij
  • 15 juni NK Meisjes
  • 19 juni Douma Installatie Jeugdledenpartij
  • 20 juni Finale Kampioenschappen Menameradiel
  • 21 juni Rob’s Tuincentrum Pearkekeatsen
  • 7 juli Bouwbedrijf Jelle Bruinsma Sponsorpartij
  • 17 juli Nochris Jeugdledenpartij
  • 8 september P.H. van der Tuin Kind/Ouderpartij
Naast deze partijen zijn er ook nog KNKB wedstrijden op het kaatsveld in Menaam.

Oproep:
Voor de Dames HK op zaterdag 25 mei en Heren HK op zondag 26 mei zijn we nog op zoek naar keurmeesters. Wil je ons helpen om op de lijn te zitten beantwoord dan deze mail.

Tot slot wensen we iedereen fijne Menamer Kaatsdagen toe!
rode poster gele poster