Menamer prijswinnaars week 23

Ook de afgelopen week zijn weer een aantal kaatsers uit Menaam in de prijzen gevallen bij KNKB wedstrijden.

Op woensdag 5 juni won Jelly een 3e prijs bij de wedstrijd in Holwerd voor dames Junioren die onderdeel is van de juniorencompetitie.

In het weekend pakte Jelly op zaterdag weer een prijs in Arum bij de B-Klasse voor Meisjes. Ditmaal ging ze naar huis met een 1e prijs in de herkansingsronde. In Arum was er ook nog een 2e prijs voor Selma in de A-Klasse.

Tot slot werden er nog 2 prijzen gewonnen op zondag. In Bolsward was er een derde prijs voor Nikkie. Zij deed daar mee aan de opstap voor Pupillenmeisjes. In Húns was er bij de Heren 2e klasse een 2e prijs voor Youri.

Alle prijswinnaars namens V.v.V. Menaem van harte gefeliciteerd! Uitslagen en foto’s o.a. via Kaatsnieuws.com en PC Franeker. Om het overzicht met Menamer prijswinaars iedere week zo compleet en volledig mogelijk te maken, kunnen we alle tips gebruiken. Laat prijswinnaars (met foto) achter via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@vvvmenaem.nl.