Uitslag McDonald’s Jeudledenpartij 8 mei 2024

McDonaldsOndanks de meivakantie waren er woensdag 8 mei jl. vanaf 17:00 uur zo’n 30 jeugdleden van V.v.V. Menaem op het kaatsveld aan de Bitgumerdyk te vinden. De bijna traditionele McDonald’s partij stond namelijk op het programma.

De onderstaande prijswinnaars gingen ook dit jaar weer niet alleen met een krans of beker naar huis. Alle prijswinnaars van harte gefeliciteerd en eet smakelijk.

Daarnaast willen we de jeugdcommissie, alle behulpzame ouders en vrijwilligers bedanken voor hun bijdrage aan het kunnen organiseren van de wedstrijd!

Welpen / kabouters (5 partuur)
Tesse Anna van der Schaaf
Mare Boerrigter

Lianne Giesing