Kaatsnieuws voor de jeugd

Beste jeugdkaatsers,
 Logo VVVMenaem
Er is weer veel kaatsinformatie om met jullie te delen.

Poiesz; sponsorweek
Maandag start de actieweek bij de Poiesz voor V.v.V. Menaem. We kleden de Poiesz aan met prachtige foto’s van enkelen van jullie; kom langs om de foto’s te bekijken, en vraag iedereen om de muntjes in de koker van V.v.V. Menaem te doen.
Zaterdag 9 maart staan er steeds van V.v.V. 2 kinderen en 2 volwassenen bij de koker. We hebben hieronder een indeling gemaakt: kun je niet, ruil dan zelf met een ander jeugdlid.
10.00 tot 11.00 uur: Aron de Vries en Leander Bergsma; Anne Boukje Span en ouder van Leander
11.00 tot 12.00 uur: Niek de Jong en Luuk Eisenga + 2 ouders
12.00 tot 13.00 uur: Sven Kingma en Sacha de Boer + 2 ouders
13.00 tot 14.00 uur: Marije van der Wal en Pieter Douma + 2 ouders
14.00 tot 15.00 uur: Jildou de Vries en Jens Postma; Eddie de Vries en ouder van Jens

Het Poiesz Jeugd Sponsor Gala is op vrijdag 12 april in het WTC Expo; wil je mee? stuur een mail terug met je naam. De kaarten worden verloot onder de aanmeldingen. De begeleiding en vervoer wordt geregeld.

Ledenvergadering; ouders welkom
Komende vrijdag 8 maart is de ledenvergadering; ouders van jeugdleden zijn van harte welkom. Er staan jeugdzaken op de agenda. We beginnen om 20.00 uur. Er staan nieuwe (gratis gekregen) tafels en stoelen in de kantine; kom kijken.

Wintertraining; wedstrijd
Wintertraining; in het algemeen voor de groep die om 18.30 uur begint; aanwezig zijn vanaf 18.25 uur en niet eerder. Het is niet de bedoeling dat jullie om 18 uur er al zijn en de sporthal als speelplek gebruiken. Er is dan geen toezicht vanuit ons of je eigen ouders.
De wintertraining wordt afgesloten met een wedstrijd. Deze wedstrijd is voor alle jeugd die meetrainen met de wintertraining (ook Berltsum/Marsum) en alle andere Menamer jeugdleden. De wedstrijd is op zondag 24 maart tussen 10 en 15 uur. Na de opgavetermijn worden de wedstrijdlijsten gemaakt en ontvang je de ontvangsttijd. Voor de welpen: de wedstrijd is in de Roelengahal.
Geef je hier op; doe dit voor 12 maart. De prijzen voor deze wedstrijd worden beschikbaar gesteld door

Violen verkopen
Vrijdag 5 april: in samenwerking met Rob’s Tuincentrum worden jullie met ouders en auto verwacht om Menaam in de bloemetjes te zetten met de verkoop van violen. We beginnen om 17 uur. Bij Rob’s krijgen jullie en straat toebedeeld. Laat ons weten of je met een auto komt door hier te klikken. Het is ook handig als je een beurs/bakje meeneemt voor het geld. Kun je niet om 17 uur? Iets later is ook prima, wij zijn er tot 19.30 uur.
foto van Rob's Tuincentrum.

Kaatsmuur
De werkgroep Keatsmuorre heeft een strakke planning gemaakt; vanaf het nieuwe seizoen kunnen jullie gebruik gaan maken van de kaatsmuur. Wil je meer informatie; vraag je ouders om naar de ledenvergadering te gaan.

Menamer Kaatsdagen
We vieren de kaatsdagen dit jaar op 24, 25 en 26 mei. Houd deze datum vrij om mee te kunnen doen. Wie van de ouders helpt mee voor de schoolactiviteit? Laat het weten!

Website
Er wordt deze week gewerkt aan de update van de website. Mogelijk dat er daardoor problemen kunnen zijn met het opgaveformulier. Mocht je hier tegen aanlopen, stuur dan de opgave met een mailtje naar ons retour.
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Groet,