Menamer prijswinnaars week 22

Dit weekend namen een aantal Menamer kaatsers een prijs mee terug naar Menaam. Hieronder een overzicht van alle prijswinnaars.

Om te beginnen wonnen Selma, Jelly en Nynke zaterdag een mooie 3e prijs op het NK Meisjes in Peins. Na winst tegen achtereenvolgens Goënga 2, Witmarsum en een staand nummer in de 3e omloop, strandde ons partuur in de halve finale tegen Balk.

Ook op de KNKB Regio wedstrijd voor Welpen en Schooljeugd van federatie Menaldumadeel in Berltsum was het raak. Bij de Welpen won Jurrit een 2e prijs en was er voor Danny een 3e prijs. In de herkansingsronde wist Ties de 1e prijs te winnen. Daarnaast was er bij de Schooljeugd nog een 2e prijs voor Sven.

We proberen vanaf nu alle Menamer prijswinnaars wekelijks in het zonnetje te zetten op onze website. Om dit overzicht iedere week zo compleet en volledig mogelijk te maken, kunnen we alle tips gebruiken. Laat prijswinnaars (met foto) achter via ons contactformulier of stuur een e-mail naar info@vvvmenaem.nl.